Aluksniesiem.lv ARHĪVS

Maijā svin desmitgadi

Līga Vīksna

2010. gada 2. maijs 10:15

923

Ņemot vērā krīzes apstākļus valstī, apdrošinātājiem klājas gana labi, jo cilvēki ir sapratuši - apdrošināšana nav greznība, bet dzīves nepieciešamība, atzīst “Baltikuma” Alūksnes filiāles vadītāja   Inta Baumane.

Apdrošināšanas akciju sabiedrības “Baltikums” Alūksnes nodaļa 1.maijā svin desmit gadu jubileju.

Šajos gados ir palielinājies gan klientu loks, gan finanšu apgrozījums – no 1500 latiem mēnesī līdz 30 000 latu. “Lai noturētu klientus, strādājam ar zemām cenām, bet tas nav dempings – to darām, lai nāktu pretī klientiem krīzes laikā un noturētu apgrozījumu. Ja pirmsākumos mūsu klienti galvenokārt bija privātpersonas, tad tagad – arī daudzi lieli uzņēmumi,” priecājas “Baltikuma” Alūksnes, Apes, Balvu un Smiltenes nodaļu vadītāja I.Baumane. Pašlaik “Baltikuma” Alūksnes filiālē strādā 24 apdrošināšanas aģenti pilsētās un pagastos, no tiem četri strādā Smiltenē, bet trešdaļa ir uzticami darbinieki jau desmit gadus. “Baltikumam” ir arī savs klientu pieņemšanas punkts Apes pilsētā.

Viņa norāda, ka tagad darbu būtiski atvieglo Ceļu satiksmes un drošības direkcijas, banku un Latvijas Transporta apdrošināšanas biroja datu bāzu izmantošana. “Ja agrāk polises rakstījām ar roku, tad tagad viss notiek tikai caur datu bāzi. Klienti tagad daudz izmanto internetu, kur ērti var aplūkot piedāvājumu, tādēļ arī šo nišu esam atstrādājuši – klients var nokārtot mūsu mājas lapā OCTA, KASKO vai ārzemju tūrisma brauciena apdrošināšanu ar papildu atlaidēm, ko nodrošina “Baltikuma” aģenta kods. Turklāt pēdējā laikā Latvijas lielākajās pilsētās parādās OCTA automāti, kur klients pats starp sešām kompānijām var salīdzināt, cik maksā OCTA polise, un izvēlēties sev tīkamāko, bet dati automātiski tiek aizvadīti uz kopējo datu bāzi. Izmantojot internetu, klientam ir iespēja arvien retāk iegriezties birojā, tomēr daudzi labprāt izvēlas tiešo komunikāciju,” saka I.Baumane.

Kategorijas