Aluksniesiem.lv ARHĪVS

Latvijas Pasts aicina klientus ļoti rūpīgi pieskatīt suņus un pievērst uzmanību pastkastīšu izvietojumam

2016. gada 29. marts 14:33

77

Latvijas Pasta pastniekiem, ik dienas piegādājot klientiem korespondences sūtījumus un preses izdevumus, nākas sastapties ar dažādām piegādes grūtībām. Lielākās no tām – klaiņojoši un nepieskatīti suņi, kā arī nepiemērots pastkastīšu izvietojums, izmērs un bojājumi. Lai nodrošinātu pasta sūtījumu kvalitatīvu piegādi adresātu norādītajās dzīvesvietās, Latvijas Pasts atkārtoti aicina iedzīvotājus pievērst uzmanību šīm problēmām. 

Neskatoties uz to, ka bieži vien namu un ēku īpašnieki nav uzstādījuši, noformējuši atbilstošas pastkastītes, Latvijas Pasts nodrošina vienu no augstākajiem sūtījumu piegādes kvalitātes rādītājiem Eiropā. Tomēr kvalitatīvu pakalpojumu sniegšanu bieži vien ietekmē nesakārtota vide un drošības apstākļi. Latvijas Pasts nodrošina 93% iekšzemes prioritāro vēstuļu korespondences sūtījumu piegādi nākamajā darba dienā.

Pasta sūtījumu savlaicīgu piegādi ietekmē ne tikai atbilstoši uzstādīta pastkastīte, bet arī tas, lai būtu nodrošināta atbilstoša piekļuve šai pastkastītei.

Latvijas Pasts jau vairākus gadus ir aicinājis savus klientus risināt nepieskatīto suņu problēmu, pastnieku darbu joprojām apgrūtina neapzinīgi suņu saimnieki. Realitātē tas nozīmē apdraudējumu pastnieka veselībai, kā arī nepiegādātus sūtījumus klientam, jo pastniekam nav jāriskē ar savu veselību vai dzīvību darba pienākumu veikšanas laikā.

Latvijas Pasts aicina dzīvnieku saimniekus būt uzmanīgākiem un atbildīgākiem, jo lielākajā daļā negadījumu, kas saistīti ar mājdzīvniekiem, vainīgi ir tieši saimnieki, kuri dzīvniekus atstāj bez uzraudzības.

Latvijas Pasts lūdz arī pašvaldības informēt savus iedzīvotājus par sakārtotas un drošas vides nozīmīgumu, kā arī aicina rūpēties par tās uzraudzību, lai neradītu apgrūtinājumus iedzīvotājiem un netraucētu Latvijas Pastam nodrošināt kvalitatīvu korespondences piegādi visā valsts teritorijā.

Kategorijas