Aluksniesiem.lv ARHĪVS

Uzziņu dienests 1188 svin 20 gadu jubileju un atklāj sirsnīgos stāstus

18.septembrī uzziņu dienests 1188 atzīmē savu 20 gadu jubileju un ir attīstījies ne tikai par galveno avotu uzziņām par biznesa uzņēmumiem, satiksmes aktualitātēm, kultūras un izklaides pasākumiem, bet gadu gaitā 1188 operatori ir snieguši palīdzību iedzīvotājiem visdažādākās dzīves situācijās.

Kā stāsta Lattelecom BPO valdes priekšsēdētāja Agnese Paegle: “Ir jāņem vērā, ka cilvēku vajadzības un intereses ir dažādas. Mainoties laikam mainās arī tehnoloģijas un mūsu pakalpojumu klāsts, bet uzziņu pieprasījumi zvanot joprojām ir ļoti populāri, jo cilvēki novērtē uzziņu zvana pievienoto vērtību – iespēju visprecīzāk un ātrāk iegūt informāciju un saņemt individuālu risinājumu konkrētajai vajadzībai.”

Kā atzīst 1188 operatori, tad īpašs gandarījums ir situācijās, kad saproti, ka neko lielu un  ārkārtēju neesam paveikuši – tikai darām savu darbu, bet ir kāds, kuram tas ir vajadzīgs, kuram tas palīdz. Kāda kliente, kam 1188 operators palīdzējis ar vēstniecības kontaktu atrašanu, sacījusi: ”Jūs strādājat kā sirds cilvēki, par visu esat informēti, vienmēr pie Jums varu vērsties pēc palīdzības.”

1188 operatoriem ikdienā daudzkārt nākas meklēt gan retus priekšmetus, piemēram, rakstāmmašīnas lentas, gan kontaktus cilvēkiem, ar kuriem sakari zuduši vairākus gadus. Pēc atslēgas vārdiem ir meklēts pat dzejolis, turklāt 1188 operators to ne tikai veiksmīgi atradis, bet ar lielu izteiksmi nolasījis.

Palīdzēts tiek arī zvanītāju mazajām atvasēm, gatavojoties bērnu ballītēm un piemeklējot nepieciešamās atrakcijas un aksesuārus. Viena no 1188 klientiem Ziemassvētkos Twitter kontā dalījās ar pateicību: “Paldies Jūsu operatoram, kas 4gadīgajai Martai pastāstīja, ka Salavecis drīz būs un klauvēs pie durvīm :)”

Savukārt kādā Jaungada naktī klients ik pa stundai zvanījis un 1188 operatoriem uzdevis jautājumu, kurā valstī tagad sagaida jauno gadu. 1188 operatori ar šo klientu sarunās pavadījuši kopā visu gadumijas periodu, vēlot laimes ik stundu,  kamēr visās valstīs jaunais gads bija iestājies.

“Ir skaidrs, ka mēs nevaram paredzēt ikvienu situāciju, bet 1188 operatoru pieredze, atjautība, pretīmnākšana un arī cilvēcīgums ir būtiski mūsu ikdienas darbā. Mūsu klienti bieži priecīgi atzvana atpakaļ, lai pavēstītu par to, ka mūsu sniegtais padoms vai informācija ir palīdzējusi. Daudzi atzīst, ka nekad neesot domājuši, ka nāksies izmantot uzziņu dienestu šādām dzīves situācijām, bet izrādās, ka zvans attaisnojies,” piebilst Agnese Paegle.

1188 ir populārākais uzziņu dienests Latvijā gan zvanu skaita, gan arī portāla apmeklējumu ziņā. 2015.gada uzziņu dienests saņēma vairāk nekā 2 miljons iedzīvotāju zvanu. Savukārt uzziņu portāls 1188.lv pēc Gemius veiktā pētījuma ierindojas starp TOP 10 apmeklētākajiem portāliem Latvijā. Pērn informācija tīmekļa vietnē www.1188.lv meklēta 12 miljonus reižu, mobilajā lapā – vēl 4,5 miljonus, bet 1188 aplikācija lietota miljons reižu. Šogad veiksmīgi tirgū ieviests arī jauns produkts  - pakalpojumu rezervācijas platforma BookNow 1188.

Kategorijas