Aluksniesiem.lv ARHĪVS

Apdrukā, ko vēlies, skaties, ko izvēlējies

2010. gada 13. janvāris 14:12

276

Digitālā druka un jaunākās tehnoloģijas sola īstu revolūciju apģērbu un aksesuāru apdrukā, bet es vēlētos šai sfērai pieskarties ar savu skeptisko un subjektīvo viedokli, lai ļautu arī citiem ieskatīties acīs lietām, kuras parasti paliek aizkadrā vai zemapziņā...

Visi sola augstu kvalitāti. Visiem ir jaunākās tehnoloģijas. Un perfektais uzņēmuma stils (kas nu katra uztverē ir moderns) tiecas spraukties vai katrā nezinīšu pasaules vakantajā vakuumā. Nezinātnisks pārskats par trīs vispopulārākajiem apdrukas realizētājiem, kuru pakalpojumus arī esmu izmantojis.

Pirmais upuris ir T-bode, kuru bodītes ir vai katrā tirdzniecības centrā. Malači - viņi ir pieejami. Nianse, kas manā prātā ir izaugusi līdz ziloņa apmēriem, ir tā, ka viņi vien piedāvā apdruku ar plēvi. Vai cilvēki maz zina, ka tā ir jau novecojusi tehnoloģija, ka kvalitātē visai drīz iegraužas laika un veļasmašīnas zobs, ka ir visai lielas iespējas justies kā cīsiņam celofānā? Plēve paliek plēve, pat, ja tai tiek dziedātas slavas dziesmas par noturību, elastību, varonību mazgāšanas procesā... Termoplēve, pārklāta ar krāsvielu, tiek piecepta kreklam, bet nekļūst par tā otru "es". T-bode ir atvirzījusies vēsturiskā regresijā, jo pjedestāls pieder tiešajai jeb digitālajai drukai. Mūsdienu ekosabiedrības tendencēs miesai un garam plēve ir nepieciešama tik pat ļoti kā zivij velosipēds, tādēļ tālāk runāsim par...

...www.tprint.lv. Šeit es pirmo reizi nobaudīju tiešās drukas saldos augļus. Dizaina konstruktorā ir viss iespējamais, sākot ar t-krekliem, apakšveļu, un citiem kokvilnas izstrādājumiem, beidzot ar foto baloniem, krūzēm, pudeļu etiķetēm. Bet galvenais varonis šodien ir t-krekls, un šo vārdu arī turpināsim nelietīgi valkāt. TprinT digitālā druka ir tik tiešām digitāla - malači: ko sola, to godīgi izpilda. Vienīgi nekur nepavīd paveikto darbu galerija, kas mani nedaudz kā potenciālo klientu padarīja atturīgāku, jo virziens tomēr ir svarīgāks par ātrumu. Arī dizaini nav konkrētai mērķauditorijai, līdz ar to veidojas liels kokteilis, kurā pazaudēju pats sevi, bet kādam citam šie meklējumi pēc īstā un vienīgā varbūt liksies pat labi. TprinT raksturo cenas, kurās var iemīlēties, bet diemžēl online režīmā savu dizainu pievienot nevarēju, kā tika solīts. Jo - tas esot pārāk lielā formātā, bet vaina tika izpirkta, noorganizējot e-pastisku attēla nogādi līdz mērķim. Vienalga žēl konstruktorā patērēto laiku, ne tādēļ, ka laiks ir nauda, bet gan tādēļ, ka laiks ir lielākais novators (ko secinājis jau savā laikā Bēkons) - un mans entuziasms noplaka pa minūtēm. Mierinājuma balva - cenas un gatavā produkcija, kas nelika vilties. T-koks ar diviem galiem.

Bet šis garīgais pārdzīvojums bija piliens jūrā, ja salīdzina ar uzvelckreklu.lv, kur dizaina konstruktora laikrādis vispār nelaida mani tālāk par galveno lapu, un katrs nākamais solis bija vēl samocītāks, bet balva, kā jau ierasts manā pasūtījumu biogrāfijā - lielisks rezultāts. Tomēr darvas piliens manā medus mucā bija moments, kad konstruktorā palielinot attēlu, pieauga arī cena. Skaidrs: grēks palielināt, jāiztiek ar to, kas ir. Un lai cik izmisīgi mēģināju izvēlēto attēlu nolaist virsū krekla vīlei, kā tas attēlots košajos un neapšaubāmi profesionāli pasniegtajos galerijas fotoattēlos, man tas neizdevās. Arī vecais labais Mērfijs ir sapratis, ka visiem plusiem ir savi mīnusi...

Atliek vien secināt, ka to, ko tu nemeklē, var atrast vienmēr (T-bode). Bet,ja izskatās vienkārši - būs sarežģīti (TprinT), ja izskatās sarežģīti - būs nāvīgi grūti (Uzvelckreklu.lv).

Kategorijas