8. marta fenomens - izpērk smaržas!
Interneta veikala 220.lv apkopotā informācija liecina, ka, gaidot Starptautisko Sieviešu dienu, būtiski aug pieprasījums pēc smaržām. Ja 2018. gadā, atzīmējot 8. martu, smaržu pārdošanas apjomi auga par 68%, tad šogad tiek prognozēts, ka pircēju pieprasījums būs vēl lielāks. Turklāt ir novērota īpaši liela interese par nišas zīmolu aromātiem.
Lai
arī Sieviešu dienas neatņemama sastāvdaļa ir ziedi, pircēju
paradumu tendences liecina, ka tiek domāts arī par citām dāvanām,
lai iepriecinātu dāmas, un viena no tādām izvēlēm ir smaržas.
Pēc interneta veikala 220.lv apkopotās informācijas, augsts
pieprasījums tiek novērots nišas zīmolu aromātiem, piemēram,
Mancera,
House of Sillage, Etat Libre d`Orange, Tiziana Terenzi, Parfums de
Marly
un Frederic
Malle.
“Nenoliedzami
smaržas ir viena no pirktākajām dāvanām visa gada garumā, bet
arī šajā kategorijā ir vērojams izteikts pīķa laiks. Viens no
tādiem ir 8. marts, kas tradicionāli ir viens no spilgtākajiem
notikumiem pavasara sezonā, tādējādi apliecinot, ka šie svētki
joprojām tiek aktīvi atzīmēti. Jāatzīst, ka kopumā, reaģējot
uz augsto pieprasījumu pēc smaržām, kategorijas sortiments šogad
ir palielināts par vienu trešdaļu, salīdzinot ar 2018. gadu,”
informē
220.lv izpilddirektors Raimondas Žilēnas.
Analizējot
pieprasītākos smaržu zīmolus, ne tikai Sieviešu dienas
kontekstā, bet kopumā populāri kļūst izmeklēti jeb nišas
aromāti. Saskaņā ar 220.lv datiem, 2018.gadā Latvijā nišas
kategorijas smaržas veidoja vairāk nekā 10% no kopējā smaržu
kategorijas pārdotā apjoma, iezīmējot stabilu izaugsmes tendenci,
savukārt Lietuvā un Igaunijā ir novērots vēl lielāks
pieprasījums pēc nišas zīmoliem, attiecīgi 70% un 20%.
R. Žilēnas arī atklāj, ka ik gadu mainās pircēju paradumi un šogad viens no tiem ir smaržu komplektu iegāde. “Pircēji ir secinājuši, ka izdevīgāk ir iegādāties preču komplektus, jo tādējādi tiek ietaupīti līdzekļi, kā arī palielināts prieks dāvanas saņēmējam. Piemēram, salīdzinot 2017. un 2018. gadu, dāvanu komplektu pārdošanas apjomi ir auguši par 20%, un jau tagad tiek prognozēts, ka šogad pārdošanas apjomi būs vēl augstāki.”
Pieprasītāko zīmolu vidū kā pircēju absolūtais favorīts izceļas Victoria Secret, kas piesaista gan ar savu aromātu buķeti, gan zīmola prestižu un pievilcīgo cenu.
Kategorijas
- Laikraksta sludinājumi
- Pērk
- Pārdod
- Dažādi
- Pakalpojumi
- Maina
- Izīrē
- Vēlas īrēt
- Dāvinu
- Darbs - meklēju
- Darbs - piedāvāju
- Pazudis / Atrasts
- Līdzjutība
- Sludinājumi
- Transports
- Nekustamais īpašums
- Darbs un izglītība
- Izklaide
- Mājdzīvnieki
- Dažādi
- Mājsaimniecība
- Lauksaimniecība
- Labsajūta un veselība
- Celtniecība
- Elektronika
- Pērk
- Pārdod
- Forums
- Mana dzīvesvieta
- Cilvēki
- Izklaides iespējas
- Sanāca kā vienmēr...
- Ir ko teikt?
- Izklaide un kultūra
- Transports un satiksme
- Pilsēta
- Darba devēji
- Citos portālos
- Diena.lv
- Db.lv
- Citas ziņas
- Tirgus
- Atbildam lasītājiem
- Sarunas par dzīvi
- Latvija pēc 90
- 8778
- Konkursi
- Mīlestības stāstu konkurss
- Blogi
- Afiša
- Koncerti
- Teātra izrādes
- Izstādes
- Sports
- Balles un diskotēkas
- Bērniem
- Filmas
- Citi pasākumi
- Dievkalpojumi
- Jauniešiem
- Senioriem
- Svētki
- Piemiņas pasākumi
- Izlaidumi
- Laikraksta arhīvs
- Foto un video
- Reklāmraksti
- Lietotāju raksti
- Cope un medības
- Dzive laukos
- Veselība
- Sports
- Politika
- Vēlēšanu ziņas
- 10. Saeimas vēlēšanas
- 11. Saeimas vēlēšanas
- Kultūra
- Konkursi
- Vietējās ziņas
- Skolu ziņas
- Pasaules ziņas
- Latvijas ziņas
- Policijas ziņas
- Skola Kanaviņu kalnā
- Senioriem
- Vēlēšanas 2017
- Palīdzēsim ķepaiņiem!
- Statiskas lapas
- Projektu raksti
- Saimnieko gudri
- Rūpēsimies par vidi
- Mediju kritika
- Teritoriālās reformas krustcelēs
- Izklaide
- 13. Saeimas vēlēšanas
- Slēpņošanās spēle "Discover the city"
- Koronavīruss
- "Unikālas kultūras tradīcijas Alūksnes un Apes novadu pierobežā"