Vidzemes šosejas Sēnītes posmā satiksmei atvērs abas brauktuves
No šodienas Vidzemes šosejas (A2) posmā no Garkalnes līdz Sēnītes mezglam satiksmei tiks atvērtas abas brauktuves - divas joslas katrā virzienā, aģentūru LETA informēja VAS "Latvijas valsts ceļi" Komunikācijas daļā.
Satiksmes organizācijas izmaiņas sāks ieviest pakāpeniski, pa posmiem, sākot no šodienas rīta, provizoriski plkst.10. Līdz dienas beigām abas brauktuves - divas joslas katrā virzienā - tiks pilnībā atvērtas satiksmei.
Savukārt satiksme uz Valmieras šosejas (A3) posma pie Sēnītes līdz 15.novembrim vēl tiks organizēta, izmantojot rotācijas apli.
Līdz novembra beigām posmā vēl ir iespējami lokāli ierobežojumi, būvniekam veicot darbu uz autoceļa nomalēm. Ziemas tehniskā pārtraukuma laikā visā objektā būs noteikts ātruma ierobežojums 70 kilometri stundā (km/h), bet Sēnītes mezglā - vietām arī 50 km/h.
Objektā līdz šim ir ieklāta asfalta apakškārta un saistes kārta, kas vēl nav asfalta virskārta, tāpēc vietām var būt nelīdzena. Asfaltbetona virskārta tiks ieklāta nākamgad, kad tiks remontētas arī pārvadu apakšējās daļas un pārbūvēts Sēnītes mezgla rotācijas aplis.
Būvdarbus Vidzemes šosejas posmā no Garkalnes līdz Sēnītei veic piegādātāju apvienība "Binders" un "ACB", to līgumcena ir 46,5 miljoni eiro ar pievienotās vērtības nodokli (PVN). Darbi tiek finansēti no valsts budžeta un no Eiropas Savienības (ES) Kohēzijas fonda līdzekļiem un pilnībā tie tiks pabeigti 2020.gada rudenī.
Būvdarbu posms ir 14 kilometrus garš, taču, ņemot vērā to, ka katrā braukšanas virzienā ir divas joslas, seguma pastiprināšana tiek veikta kopumā vairāk nekā 30 kilometros ceļa. Projekta laikā tiek atjaunoti arī septiņi ceļa pārvadi un divi tuneļi Sēnītes mezglā, kā arī divi pārvadi pie Vangažiem un divas caurtekas. 1,65 kilometru garumā ceļa sega tiek pārbūvēta arī uz autoceļa Inčukalns-Valmiera-Igaunijas robeža (Valka) (A3), tiltam pār Gauju būs atjaunots segums.
Vidzemes šosejas posms no Garkalnes līdz Sēnītei tādā konstrukcijā, kāda tur ir tagad, ir izbūvēts 1974.gadā. Pēdējo reizi seguma atjaunošanas darbi tur nelielos posmos ir veikti pagājušā gadsimta beigās un šī gadsimta sākumā.
Kategorijas
- Laikraksta sludinājumi
- Pērk
- Pārdod
- Dažādi
- Pakalpojumi
- Maina
- Izīrē
- Vēlas īrēt
- Dāvinu
- Darbs - meklēju
- Darbs - piedāvāju
- Pazudis / Atrasts
- Līdzjutība
- Sludinājumi
- Transports
- Nekustamais īpašums
- Darbs un izglītība
- Izklaide
- Mājdzīvnieki
- Dažādi
- Mājsaimniecība
- Lauksaimniecība
- Labsajūta un veselība
- Celtniecība
- Elektronika
- Pērk
- Pārdod
- Forums
- Mana dzīvesvieta
- Cilvēki
- Izklaides iespējas
- Sanāca kā vienmēr...
- Ir ko teikt?
- Izklaide un kultūra
- Transports un satiksme
- Pilsēta
- Darba devēji
- Citos portālos
- Diena.lv
- Db.lv
- Citas ziņas
- Tirgus
- Atbildam lasītājiem
- Sarunas par dzīvi
- Latvija pēc 90
- 8778
- Konkursi
- Mīlestības stāstu konkurss
- Blogi
- Afiša
- Koncerti
- Teātra izrādes
- Izstādes
- Sports
- Balles un diskotēkas
- Bērniem
- Filmas
- Citi pasākumi
- Dievkalpojumi
- Jauniešiem
- Senioriem
- Svētki
- Piemiņas pasākumi
- Izlaidumi
- Laikraksta arhīvs
- Foto un video
- Reklāmraksti
- Lietotāju raksti
- Cope un medības
- Dzive laukos
- Veselība
- Sports
- Politika
- Vēlēšanu ziņas
- 10. Saeimas vēlēšanas
- 11. Saeimas vēlēšanas
- Kultūra
- Konkursi
- Vietējās ziņas
- Skolu ziņas
- Pasaules ziņas
- Latvijas ziņas
- Policijas ziņas
- Skola Kanaviņu kalnā
- Senioriem
- Vēlēšanas 2017
- Palīdzēsim ķepaiņiem!
- Statiskas lapas
- Projektu raksti
- Saimnieko gudri
- Rūpēsimies par vidi
- Mediju kritika
- Teritoriālās reformas krustcelēs
- Izklaide
- 13. Saeimas vēlēšanas
- Slēpņošanās spēle "Discover the city"
- Koronavīruss
- "Unikālas kultūras tradīcijas Alūksnes un Apes novadu pierobežā"