Aluksniesiem.lv ARHĪVS

Uzņēmēji aicināti piedalīties praktiskā tiešsaistes pasākumā “Biznesa procesi un digitalizācija”

13.maijā “Zoom” platformā norisināsies pasākums “Biznesa procesi un digitalizācija”. Ņemot vērā COVID-19 izraisīto ilgtermiņa ietekmi uz klientu paradumiem, uzņēmējiem tiks sniegtas praktiskas zināšanas, kā izvērtēt un pārplānot sava uzņēmuma darbību. Pasākums ir daļa no semināru cikla, kas tiks īstenoti maijā un jūnijā, lai palīdzētu uzņēmumos risināt konkrētas digitalizācijas problēmas. 


Vidzemes plānošanas reģiona (VPR) uzņēmējdarbības centrs sadarbībā ar Latvijas IT klasteri iepazīstinās pasākuma dalībniekus ar konkrētiem rīkiem, kā analizēt sava uzņēmuma procesus un kopīgi tiks definēti uzņēmumu digitalizācijas izaicinājumi. Tāpat tiks meklēti risinājumi tam, kā veicināt pārrobežu sadarbību un pārdošanu šī brīža apstākļos.


Arvien biežāk izskan profesionāļu viedoklis, ka ar COVID-19 krīzes saistītajiem ierobežojumiem būs jāsadzīvo arī turpmāk. Tas nozīmē, ka būs jāpielāgo un jādigitalizē arī uzņēmumu līdzšinējie procesi, lai mazinātu saskarsmi starp darbiniekiem un klientiem. Lai labāk sagatavotos izmaiņām, ar nākotnes biznesa modeļu tendencēm COVID-19 ietekmē dalībniekus iepazīstinās Ilona Platonova, VPR inovāciju brokere projektā “GoSmart BSR”, kura ikdienā palīdz uzņēmējiem Vidzemē gūt plašāku skatījumu par vēl neapjaustām, bet perspektīvām pārrobežu sadarbības nišām un iespējām. 


Biznesa procesu analīzi vadīs sertificēts vadības konsultants Jānis Baltačs, kurš ir praktizējis ASV, Ziemeļeiropā un Krievijā. Savā uzņēmumā KOTA.NU Baltačs darbojas ar esošu uzņēmumu un organizācijas darbības sakārtošanu, uzņēmējdarbības uzsācēju konsultēšanu, apmācību un vietējās attīstības projektu veidošanu un īstenošanu. Pēc iepazīšanās ar praktiskajiem rīkiem, pasākuma ietvaros, dalībniekiem būs iespēja izveidot pašizvērtējumu arī savam uzņēmumam. Ievadsemināra noslēgumā Kārlis Smiltens, digitālo risinājumu aģentūras CUBE un Latvijas IT klastera pārstāvis, dalībniekiem sniegs ievadlekciju, kas ļaus pilnvērtīgi sagatavoties nākamajiem e-komercijas semināriem.

Tā kā semināru cikls tiek organizēts, lai risinātu aktuālās uzņēmēju vajadzības, aicinām dalībniekus aizpildīt anketu (pieejama šeit), kas palīdzēs pasākuma ekspertiem plānot nākamo digitalizācijas semināru saturu.


Pasākuma laikā uzņēmēji tiks informēti arī par praktiskajām konsultācijām, kuras tiks organizētas jau nākamajos semināros un kuru laikā uzņēmēji varēs saņemt konkrētus risinājumus. Konsultāciju datumi tiks izziņoti pēc anketas aizpildīšanas un uzņēmējiem aktuālāko tēmu apkopošanas.


Ievadseminārs notiks 13.maijā no plkst. 10:00 līdz plkst. 12:00 platformā “Zoom”.
Informējam, ka pasākums tiks ierakstīts un var tikt izmantots publicitātes materiālu un videolekciju izveidošanai. 

Kategorijas