Aluksniesiem.lv ARHĪVS

Sūdzas par nekvalitatīvu gaļu

Agita Bērziņa

2012. gada 7. decembris 14:26

1656

Veikalā “Maxima” vairāki pircēji iegādājušies nekvalitatīvu gaļu. Sašutumu viņi pauž portālā “aluksniesiem.lv”. Veikala vadībai anonīmās iedzīvotāju sūdzības nav vienaldzīgas, tāpēc skaidro, kā cilvēkiem rīkoties situācijās, kad veikalā nopirktais produkts nav ēdams.

SIA „Maxima Latvija” preses sekretārs Ivars Andiņš atvainojas pircējiem par sagādātajām neērtībām. “Mums ir būtiski saņemt atsauksmes no klientiem, jo tikai tā varam uzlabot savu darbu, taču lūgums turpmāk ziņot par novērojumiem tieši mums, jo anonīmu komentāru rakstīšana internetā visai maz palīdz jautājumu risināšanā un arī diemžēl ierobežo pašu ziņu pirmavota uzticamību. Gadījumā, ja klients nav apmierināts ar veikalā „Maxima” iegādātās preces kvalitāti, lūdzam klientu atgriezties veikalā ar čeku un konkrēto preci. Tāpat ikviena jautājuma, kas ir saistīts ar veikalos „Maxima” piedāvātajiem produktiem un pakalpojumiem, risināšanā mūsu klienti ir laipni aicināti zvanīt uz „Maxima” bezmaksas informatīvo tālruni 80002020 vai elektroniski rakstīt uz e-pastu “info@maxima.lv”,” aicina I.Andiņš.

Pārtikas un veterinārā dienesta Austrumvidzemes pārvaldes vecākā pārtikas inspektore Ārija Loč­mele apstiprina, ka oktobrī, pamatojoties uz iedzīvotāju sūdzībām, divos veikalos  “Supernetto” un “Maxima X” veiktas pārbaudes. “Šajos uzņēmumos īpašu uzmanību pievērsām produktu derīguma termiņiem, produktu uzglabāšanas temperatūrām, kā arī organoleptikai. Vienā no minētajiem veikaliem sūdzība ir apstiprinājusies un soda mēri ir pieņemti,” atklāj Ā.Ločmele. Viņa aicina pircējus būt vērīgiem jau iepērkoties, apskatīt preces derīguma termiņu, vizuāli novērtēt produktu. “Ja liekas, ka ir nopirkts nekvalitatīvs produkts, pirmkārt, vajag vērsties veikalā. Bieži problēmu var atrisināt turpat veikalā. Neviens normās tirgotājs nav ieinteresēts tirgot sliktu preci. Tikai tad, kad veikals nereaģē un problēmu nerisina, jāvēršas dienestā,” norāda Ā.Ločmele. Iedzīvotāju sūdzības par dažādiem produktiem dažādos veikalos dienests saņem regulāri. Preces, par kurām sūdzas visvairāk, ir gaļas izstrādājumi un piena produkti.

Kategorijas