Aluksniesiem.lv ARHĪVS

Maina klientu konsultēšanas kārtību

Mārīte Dzene

2012. gada 6. septembris 07:07

573

Valsts ieņēmumu dienesta Sabiedrisko attiecību daļa informē, ka visos klientu apkalpošanas centros, arī Alūksnē, ir nedaudz mainīts konsultāciju sniegšanas process. Taču tas nekādā veidā nemazina nodokļu maksātāju iespējas saņemt konsultācijas jebkurā apkalpošanas centrā.

“Izmaiņu būtība ir tāda, ka turpmāk primārās konsultācijas, atbildes uz vienkāršiem, biežāk uzdotiem jautājumiem, starp kuriem ir jautājumi par pārskatu un deklarāciju aizpildīšanu, varēs saņemt no klientu apkalpošanas zālē strādājošajiem darbiniekiem. Savukārt konsultanti sniegs atbildes uz sarežģītiem jautājumiem, kuru izskatīšanai un atbildes sagatavošanai nepieciešama iedziļināšanās konkrētajā situācijā un atbilstošu normatīvo aktu pamatojums,” skaidro dienesta Sabiedrisko attiecību daļa.

Tiek uzsvērts, ka nodokļu maksātājiem būs iespēja operatīvi saņemt nepieciešamo informāciju, turklāt uzlabosies konsultāciju kvalitāte. Lai nerastos pārpratumi, zvanot uz dienesta informatīvo tālruni 1898, tiek atgādināts – tas ir maksas pakalpojums. Par vienu sarunas minūti ir jāmaksā 30 santīmi. Lai gan konsultācija pa telefonu ir par brīvu, jāmaksā ir par pakalpojumu, ko nodrošina “Lattelecom”. Tas nozīmē, ka pilnīgi bez maksas var saņemt informāciju klientu apkalpošanas centrā vai arī elektroniski VID mājaslapā “www.vid.gov.lv”.

Kategorijas