Sievietes iecienījušas pelēkas krāsas auto
Šiks, praktiski apsvērumi vai ērtības nereti ir faktori, kurus ņem vērā gan sievietes, gan vīrieši, iegādājoties sev auto. Psihologi pat ir apņēmības pilni komentēt, ko par transportlīdzekļa īpašnieku liecina izvēlētā spēkrata krāsa.
Savukārt apdrošināšanas sabiedrība „Balta”, veicot KASKO polišu izpēti, ir secinājusi, ka Latvijā sievietēm iecienītākā auto krāsa ir pelēka, bet tīkamākā transportlīdzekļa marka – „Toyota” vai „Volkswagen”.
Auto apdrošināšanas dati liecina, ka sievietes biežāk nekā vīrieši izvēlas dzeltenus, oranžus, gaiši zaļus un sarkanus auto, bet retāk nekā vīrieši pārvietojas ar baltas vai tumši pelēkas krāsas spēkratu. Tajā pašā laikā gaiši pelēkas krāsas auto ir izteikts līderis sieviešu apdrošināto auto ziņā, otrajā vietā atstājot melnas krāsas transportlīdzekļus. Vienlīdz reti abi dzimumi izvēlas zaļas krāsas automašīnas.
„Nereti pelēku transportlīdzekļu auto īpašniekiem tiek piedēvēts slinkums vai pārāk praktiska domāšana, saistot auto krāsu ar nevēlēšanos aizrauties ar auto mazgāšanu vai putekļu tīrīšanu. Taču, ņemot vērā Latvijas sieviešu rūpes par sevi, eleganci un visā pasaulē izslavēto pievilcību, šāda auto krāsa ir tikai pozitīvs faktors, lai mūsu sievietes izceltos, kļūtu pamanāmas un košas. Turklāt ir svarīgi, ka šādas sievietes pievērš uzmanību ne tikai savam ārējam izskatam un stilam, bet viņām piemīt arī tālredzīgums, rūpējoties par sava auto apdrošināšanu. Šāds solis ir divtik jānovērtē, ņemot vērā, ka pelēkas krāsas transportlīdzeklis no satiksmes drošības viedokļa uz ceļa ir visgrūtāk pamanāms,” skaidro apdrošināšanas sabiedrības „Balta” komunikācijas vadītāja Ilze Rassa.
Analizējot iegādāto KASKO apdrošināšanas polišu datus, atklājas, ka sievietes biežāk nekā vīrieši izvēlas mazās klases automašīnas, tajā pašā laikā vīrieši biežāk pārvietojas ar luksus klases auto. Apdrošināšanas datos izteikti iezīmējas vīriešu un sieviešu iecienītāko auto marku TOP - sievietes biežāk nekā vīrieši brauc ar „Chevrolet”, „Honda”, „Citroen” vai „Lexus”, bet retāk nekā stiprā dzimuma pārstāvji pārvietojas ar tādām vīrišķīgām auto markām kā „Chrysler” vai „Volvo”. Dati liecina, ka „Baltā” apdrošināto sieviešu iecienītākās markas ir „Volkswagen” un „Toyota”.
Kategorijas
- Laikraksta sludinājumi
- Pērk
- Pārdod
- Dažādi
- Pakalpojumi
- Maina
- Izīrē
- Vēlas īrēt
- Dāvinu
- Darbs - meklēju
- Darbs - piedāvāju
- Pazudis / Atrasts
- Līdzjutība
- Sludinājumi
- Transports
- Nekustamais īpašums
- Darbs un izglītība
- Izklaide
- Mājdzīvnieki
- Dažādi
- Mājsaimniecība
- Lauksaimniecība
- Labsajūta un veselība
- Celtniecība
- Elektronika
- Pērk
- Pārdod
- Forums
- Mana dzīvesvieta
- Cilvēki
- Izklaides iespējas
- Sanāca kā vienmēr...
- Ir ko teikt?
- Izklaide un kultūra
- Transports un satiksme
- Pilsēta
- Darba devēji
- Citos portālos
- Diena.lv
- Db.lv
- Citas ziņas
- Tirgus
- Atbildam lasītājiem
- Sarunas par dzīvi
- Latvija pēc 90
- 8778
- Konkursi
- Mīlestības stāstu konkurss
- Blogi
- Afiša
- Koncerti
- Teātra izrādes
- Izstādes
- Sports
- Balles un diskotēkas
- Bērniem
- Filmas
- Citi pasākumi
- Dievkalpojumi
- Jauniešiem
- Senioriem
- Svētki
- Piemiņas pasākumi
- Izlaidumi
- Laikraksta arhīvs
- Foto un video
- Reklāmraksti
- Lietotāju raksti
- Cope un medības
- Dzive laukos
- Veselība
- Sports
- Politika
- Vēlēšanu ziņas
- 10. Saeimas vēlēšanas
- 11. Saeimas vēlēšanas
- Kultūra
- Konkursi
- Vietējās ziņas
- Skolu ziņas
- Pasaules ziņas
- Latvijas ziņas
- Policijas ziņas
- Skola Kanaviņu kalnā
- Senioriem
- Vēlēšanas 2017
- Palīdzēsim ķepaiņiem!
- Statiskas lapas
- Projektu raksti
- Saimnieko gudri
- Rūpēsimies par vidi
- Mediju kritika
- Teritoriālās reformas krustcelēs
- Izklaide
- 13. Saeimas vēlēšanas
- Slēpņošanās spēle "Discover the city"
- Koronavīruss
- "Unikālas kultūras tradīcijas Alūksnes un Apes novadu pierobežā"